Zayn Malik love Continues


Momentele traite alaturi de el erau magice. Facea ca intregul meu univers sa se invarta in jurul lui. Ma facea fericita. Foarte fericita. Zambetul lui era mai stralucitor decat soarele insusi. Bataile inimii lui ma faceau sa tresar. Fiecare secunda cu el era ca o gura de aer revigorant pentru mine. Bratele lui puternice ma strangeam la pieptul lui. Ma simtem in siguranta alaturi de el. Energia pozitiva pe care mi-o transmitea rasul lui m-a facut sa ma simt gata sa plec cu el, oriunde, daca mi-ar fi cerut-o. Dupa putin timp, am plecat spre ceilalti. Nu marea le-a fost mirarea sau cel putin asta credeam eu, sa ne vada tindandu-ne de mana. Desigur, remarcile motanesti ale bromance-ului Larry Stylinsom nu au contenit sa apara si aveau o rapiditate, incat Zayn raspundea cu incetinitorul tuturor. Fratele meu, isi petrecea timpul cu Ramona. Ciudat. Nu stiu cat de incantat de asta era Niall, dar ma rog. Nu cred ca el l-ar considera pe micutul meu frate un concurent la inima prietenei mele. Plus ca s-a alaturat si el conversatiei. Ramona mereu s-a inteles cu fratele meu. Nu, nu am nimic impotriva cu asta. Desi e inca un mister pentru mine ce au ei doi in comun. Diana s-a aratat o fata draguta si cu simtul umorului, descriere exact pe dos a ceea ce schitasem eu in minte. Sa nu se inteleaga gresit, nu judec cartile dupa coperta, dar gandindu-ma la fetele cu care a iesit pana acum Harry, ma gadeam ca face parte din tipar. 

Insa, mi-a dovedit contrariul. In urmatorul minut am facut turul tuturor celorlalti veniti la picnic si am constatat cu bucurie ca se simt bine cu toti. Adica, stai. Doar eu ma simt ca si cum totul de deruleaza prea repede? M-am schimbat. Mult. Din fata aceea care refuza orice intalnire sau orice avans pentru ca, din nou, nu voiam o realtie si, pe care toata lumea uita sa o treaca pe lista invitatilor, aparent accidetal, la vreo petrecere la noua iubita a lui Zayn Malik. Si nu e usor sa spui numele lui fara sa simti greutatea lui in propozitie. Adica, in liceul nostru, sunt destul de idolatrizati. Si nu o spun in nume de rau. Insa, clar, nu am de gand sa impartasesc vreuneia din egocentristele acelea care ar da orice sa aiba un fir de par din capul vreunuia din 1d, asta suna deplasat, ca sunt cu Zayn. Defapt poate nici nu sunt cu el. Mi-am dat o palma mental. Nu numai ca ma raneam singura, dar daca as fi spus asta cu voce tare l-as fi ranit si pe el. Mi-am indreptat atentia asupra lui Louis. Si-a varat nasul intr-un cos de picnic si a luat o briosa, am observat strambatura din nas a lui Niall, si dupa doua inghitituri a spus: deci, sper ca noteaza cineva asta: puneti-l pe Liam sa faca mai des briose. Doua secunde mai tarziu, Dylan a pus intrebarea ce ne statea tuturor pe limba: bai, unde e Liam?! A disparut dupa. Dar Lorelei, unde e Lorelei? Intreaba Andreea, lasandu-l cu cuvintele in aer pe Dylan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu