Zayn Malik true Love


Capitolul sapte vorbeste despre copii, doar copii. Mai jos am redat cateva fragmente. Tras o palma usoara peste mana. Pentru ce a fost asta?! A intrebat afisand o fata ce copil care nu stie cine a golit borcanul cu Nutella, dar e muradr pana la urechi. Pentru ca doar Niall isi poate numi copii asa! Am spus incercand sa fiu cat mai serioasa posibil in astfel de conditii. Ia uite cine isi face temele. Te-ai informat despre noi ca sa fi sigura ca nu suntem criminali, pedolifi sai hingherii? L-am impins usor cu mana stapanindu-mi rasul. Nu mai! Sunt fana. Plus ca il cunoasteam pe Liam din copilarie. Stiu ca nu se poate incurca cu criminali, pedofili sau naiba! De unde iti vin idei de astea geniale? Auzi la el hingheri. Am spus la fel de serioasa ca si inainte. Daca Liam nu face parte din categorii, asta nu inseamna ca eu nu pot fi. Ce sa fii, pedofil? I-am taiat-o, constienta ca din nou se va uita ca un catelus la mine. Dar spre surprinderea mea, nu a facut-o. Ci m-a luat de mana, tragandu-ma mai aproape de el. Si-a lipit nasul de al meu. Isi simteam respiratia mentolata.. Un val de lesin mi-a strabatut corpul. Ce putea face din mine. Am stat asa cateva secunde. Linistea dintre noi era relaxanta. Ochii vorbeau pentru noi. Extazul inceputului relatiei. Apoi, fireste, ne-am intors inapoi. Am coborat cu balonul si i l-am inapoiat domnului acela ciudat, multumindu-i. Apoi ne-am mai plimbat impreuna tinandu-ne de mana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu